Examining the Impact of a Fictional Graded Reader Series on English Academic Vocabulary Learning(フィクション多読教材が英語学術語彙学習に与える影響)
Paul James Robert Mathieson, 人間・環境学研究科, 主査
2025年03月24日
Developing an Active Learning Course for Low-Proficiency English Learners in Japan: A Case Study of Model United Nations to Enhance Communication Skills (日本の低習熟度英語学習者のためのアクティブ・ラーニング・コースの開発:コミュニケーション能力を高める模擬国連の事例研究)
Task-Based English Grammar Instruction: A Focus on Meaning(タスクを中心とした英文法指導―意味に焦点をあてて―)
James Wesley Gray, 副査
2020年03月23日
Developing 21st century skills in language teaching: A focus on English education in Japan(言語教育における21世紀型スキルの育成 ―日本の英語教育に焦点をあてて―)
山田 浩, 副査
2021年03月23日
学外学位論文審査
Questioning the assumptions on which Vocabulary Levels Tests are based for the purpose of matching learners with reading materials of an appropriate lexical level
Stuart McLean, Kansai University, Japan, 副査
2020年07月04日
指導学生の業績:受賞
令和5年度 大学院生の教科書研究論文助成金
中野 珠悠, (公財)教科書研究センター, 2023年
令和4年度 大学院生の教科書研究論文助成金
赤松 春奈, (公財)教科書研究センター, 2022年
Sir David S. Beattie Award
Mathieson, Paul, Dilworth School, New Zealand, 2022年