Fostering Critical Thinking in English Language Education at the Secondary Level in Japan through "Friction" Involved in "Collaboration"(日本の中等英語教育における<協働>の中の<摩擦>による批判的思考力の育成)
佐古 孝義, 人間・環境学研究科, 副査
2025年03月24日
Examining the Impact of a Fictional Graded Reader Series on English Academic Vocabulary Learning(フィクション多読教材が英語学術語彙学習に与える影響)
Paul James Robert Mathieson, 人間・環境学研究科, 副査
2025年03月24日
Developing an Active Learning Course for Low-Proficiency English Learners in Japan: A Case Study of Model United Nations to Enhance Communication Skills (日本の低習熟度英語学習者のためのアクティブ・ラーニング・コースの開発:コミュニケーション能力を高める模擬国連の事例研究)
Perspectives, Practice and Plurilingual Realities in Japanese Elementary Schools: Implications for Teacher Training(日本の小学校における複言語教育の理念、信念、実践―教員養成への示唆―)
PEARCE, Daniel Roy, 人間・環境学研究科, 副査
2022年03月23日
Role of Teacher Cognition in ELT: Results from Practitioner Research (英語指導における教師認知の役割-実践者研究成果に基づいて-)